روش های بازگرداندن محصول

روش های بازگرداندن محصولات

آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان همواره از الویت‏‌های خودرو جنوب بوده و هست و خودرو جنوب در این راستا می‏‌کوشد تا کلیه سفارشات در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتریان خود برسد. با این وجود ممکن است مشتریان پس از خرید ، بنا به دلایل زیر تصمیم به بازگرداندن محصولات را داشته باشند.

  • مشکل فنی یا عدم کارکرد صحیح محصول (ضمانت مهلت تست 7 روز محصولات)
  • مغایرت مشخصات فنی و ظاهر فیزیکی محصول (ضمانت تعویض محصولات)
  • درخواست مرجوعی محصولات و انصراف از خرید

 

در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده ، خودروجنوب این امکان را نظر گرفته است تا طبق شرایط و قوانین مندج در بخش خدمات پس از فروش ، مشتریان محصولات و سفارش خود را حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت ، به خودرو جنوب بازگردانند و از خدمات پس از فروش استفاده نمایند.

شرایط استفاده از این سرویس

  • لطفاً قبل از هر اقدامی نسبت به مطالعه دقیق مطالب مندرج در بخش خدمات پس از فروش و بخش مرتبط با درخواست خود (ضمانت مهلت تست 7 روز ، ضمانت تعویض ، مرجوعی و انصراف از خرید) اقدام نمائید.
  • پس از مطالعه دقیق بخش مورد نظر و تنها در صورت اطمینان از ضمانت مربوطه برای سفارش خود با کارشناسان خدمات پس از فروش خودرو جنوب تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید.
  • از ارسال محصولات بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش خودرو جنوب جداً ، خودداری کنید. (اینگونه ارسال ها خارج از ضوابط بوده و تحت هیچ عنوانی درخواست مشتری بررسی نخواهد شد.)

نحوه استفاده از سرویس

مشتری گرامی پس از تماس تلفنی و هماهنگی با واحد خدمات پس از فروش خودرو جنوب ، جهت بازگرداندن محصول به خودرو جنوب به نکات زیر توجه نمائید.

در صورتی که محصول شامل استفاده از ضمانت مهلت تست 7 روز باشد ، به نکات ریز توجه نمائید.

  • لازم است که فاکتور ، کارتن ، پک و جعبه اصلی محصولات تا پایان مهلت تست ، نگهداری و از دور ریختن آن جدا خودداری شود.
  • مخدوش یا باز شدن پلمپ محصولات و لیبل ها تحت هر عنوان و هر شرایطی این ضمانت را باطل میکند.
  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن ، پک و جعبه اصلی خود ، بدون مخدوش شدن لیبل ها و باز شدن پلمپ ، همانند تصاویر اولیه ارسالی واحد ارسال سفارش به شما مطابق شرایط اولیه محصول به همراه فاکتور و جعبه را در درون جعبه یا کارتن بزرگتر قرار داده و بصورت ایمن بسته بندی و به خودرو جنوب بازگردانده شود.
  • روغنی و کثیف شدن ، برچسب زدن ، نوشتن توضیحات ، آدرس ، مخدوش شدن ، پاره کردن یا هر مورد دیگر روی خود محصول ، کارتن ، پک و جعبه اصلی محصول ، عدم ارسال فاکتور ، امکان استفاده از ضمانت بازگشت محصولات را از بین خواهد برد. در صورت لزوم ، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ ای بنویسید و درون جعبه سفارش قرار دهید.
  •  

در صورتی که محصول شامل استفاده از ضمانت تعویض باشد ، به نکات ریز توجه نمائید.

  • امکان تعویض کالا تنها در صورتی وجود دارد که مغایرت هایی که در بخش مربوطه ذکر شده است مانند تفاوت 100% رنگ ، سوکت ، نوع محصول (سفارش آمریکا یا خلیج) مشخصات درج شده روی بدنه محصول ، بدون باز کردن پلمپ محصولات (پلاستیک حبابدار) توسط مشتری تشخیص داده شود و پلمپ و لیبل آن ها تحت هیچ شرایطی مخدوش یا باز نشده باشد. و در صورت بازشدن پلمپ پک محصول و مخدوش شدن لیبل ها این ضمانت بلااثر خواهد بود.
  • بایستی کالا در کارتن ، پک و جعبه اصلی خود ، بدون مخدوش شدن لیبل ها و باز شدن پلمپ ، همانند تصاویر اولیه ارسالی واحد ارسال سفارش به شما مطابق شرایط اولیه محصول به همراه فاکتور و جعبه را در درون جعبه یا کارتن بزرگتر قرار داده و بصورت ایمن بسته بندی و به خودرو جنوب بازگردانده شود.
  • روغنی و کثیف شدن ، برچسب زدن ، نوشتن توضیحات ، آدرس ، مخدوش شدن ، پاره کردن یا هر مورد دیگر روی خود محصول ، کارتن ، پک و جعبه اصلی محصول ، عدم ارسال فاکتور ، امکان استفاده از ضمانت بازگشت محصولات را از بین خواهد برد. در صورت لزوم ، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ ای بنویسید و درون جعبه سفارش قرار دهید.
  •  

در صورتی که محصول شامل استفاده از ضمانت مرجوعی و انصراف از خرید باشد ، به نکات ریز توجه نمائید.

  • درخواست مرجوعی و انصراف از خرید تنها شامل سفارشاتی می باشد که جعبه سفارش و پک اصلی آن توسط مشتری باز نشده و لیبل پلمپ ها مخدوش یا پاره نشده باشند.
  • هر گونه دخل و تصرف ، مخدوش یا پاره شدن لیبل پلمپ جعبه اصلی ، بازکردن بسته بندی اولیه ، لیبل ها و حتی پلاستیک حبابدار ، نایلون وکیوم و شیرینگ ، حتی بدون استفاده از محصولات ، آسیب دیدگی حین حمل و نقل و خرابی محصولات امکان استفاده از این ضمانت را برای آن سفارش از بین خواهد برد و سفارش تحت هیچ عنوانی قابل باز پس گیری نمی باشد و سفارش 100% متعلق به مشتری خواهد بود.

در صورت رعایت موارد بالا و مطابق با تصاویر درج شده ، پس از ارسال محصول از طریق شرکت ملی پست ایران (پست پیشتاز) و دریافت محصول توسط خودرو جنوب در شهر شیراز ، درخواست شما توسط کارشناسان فنی واحد خدمات پس از فروش بررسی و نتیجه متعاقبا به اطلاع مشتری خواهد رسید.

مشتریان ساکن در شیراز و بندر بوشهر

در صورتی که از مشتریان ساکن در شهر شیراز و بندر بوشهر هستید ، با واحد خدمات پس از فروش خودرو جنوب تماس گرفته تا پیکی جهت دریافت کالا به آدرس شما ارسال شود.

مشتریان ساکن در سایر شهرها و روستاها

در صورتی که مشتریان ساکن سایر شهر ها و روستاها باشند ، بایستی کالا را با هماهنگی قبلی با واحد خدمات پس از فروش خودرو جنوب طبق شرایط و تصاویر مندرج ، از طریق شرکت ملی پست ایران (پست پیشتار) به دفتر مرکزی خودرو جنوب در شهر شیراز صندوق پستی 71898611 ارسال نمایند.

 

واحد خدمات پس از فروش

مشتری گرامی در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی بیشتر می توانید با ما در ارتباط باشید.

ساعت پاسخگویی : 8 الی 18 روزهای غیرتعطیل

واحد خدمات پس از فروش : 2589 590 917 98+