ضمانت مهلت تست 7 روزه محصولات
در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده ، خودروجنوب این امکان را فراهم نموده تا کلیه قطعات و لوازم یدکی هایی که نیاز به تست دارند ، حداکثر تا ۷ روز پس از تحویل به مشتری ، دارای مهلت تست باشند ( این مورد در فاکتور و بصورت لیبل نیز بر روی پک بسته بندی و محصول درج خواهد شد) و وجود نقص فنی یا عدم کارکرد صحیح در محصول شامل این ضمانت میشود و مشتری می تواند با بازگرداندن کالا به خودرو جنوب درخواست تعویض محصول را بدهد.
لازم به ذکر است که با توجه به گستردگی دسته بندی و حساس بودن برخی محصولات ارائه شده توسط خودرو جنوب ، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مشتری برسند مانند :
محصولات دانلودی (دفترچه راهنما ، کاتالوگ ، نقشه های سیم کشی و …)
و محصولات فیزیکی آکبند و نو ( لنت ترمز ، کیت های سرویس ، کلیه قطعات الکترونیکی و برقی ، چراغ و طلق ، فیلتر ، تیغه برف پاککن ، بلبرینگ ، آرم ، روغن و مایعات مصرفی ، رادیاتور ، دیسک و صفحه کلاچ و … ) تحت هیچ عنوانی مشمول ضمانت مهلت تست نخواهند بود.
ضمانت مهلت 7 روز تست و تعویض کالا ، تنها مختص برخی از کالاهای استوک (دست دوم) همانند (موتور ، گیربکس ، دیفرانسیل ، لوازم الکترونیکی و برقی ، کمک و کمک فنر ، دیسک و کاسه چرخ و … ) می باشد که در هنگام خرید از طریق تماس تلفنی یا درج در فاکتور به مشتری اطلاع رسانی خواهد شد.در هر صورت کالاهای استوک خصوصا قطعات الکترونیکی و برقی ، تماما بر روی خودروهای موجود در مجموعه ، توسط کارشناسان خودرو جنوب تست و بصورت کاملا سالم خدمت مشتریان ارسال خواهند شد.
شرایط استفاده از ضمانت
- وجود نقص فنی یا عدم کارکرد صحیح قطعه
- لازم است که فاکتور ، کارتن ، پک و جعبه اصلی محصولات تا پایان مهلت تست ، نگهداری و از دور ریختن آن جدا خودداری شود.
- عدم مخدوش کردن لیبل ها یا باز شدن پلمپ محصولات
- اطلاع رسانی به واحد خدمات پس از فروش خودرو جنوب قبل از پایان مهلت تست
نحوه استفاده از ضمانت
پس از تحویل سفارش به مشتری ، در صورت وجود نقص فنی یا عدم کارکرد صحیح محصول ، مشتری بایستی تا قبل از پایان مدت 7 روز ، نقص فنی کالا را به واحد خدمات پس از فروش خودرو جنوب اطلاع و پس از هماهنگی ، کالا را طبق شرایط اولیه و به همراه فاکتور به خودرو جنوب ارسال کند.
- مشتریان ساکن در شهر شیراز و بندر بوشهر
در صورتی که از مشتریان ساکن در شهر شیراز و بندر بوشهر هستید ، با واحد خدمات پس از فروش خودرو جنوب تماس گرفته تا پیکی جهت دریافت کالا به آدرس شما ارسال شود.
- مشتریان ساکن در سایر شهرها و روستاها
در صورتی که مشتریان ساکن سایر شهر ها و روستاها باشند ، بایستی کالا را با هماهنگی قبلی با واحد خدمات مشتریان خودرو جنوب طبق شرایط اولیه و توضیحاتی که در بخش روش بازگردان محصولات ذکر شده است به دفتر مرکزی خودرو جنوب در شهر شیراز ارسال نمایند.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن ، پک و جعبه اصلی خود ، بدون مخدوش شدن لیبل ها و باز شدن پلمپ ، همانند تصاویر اولیه ارسالی واحد ارسال سفارش به شما مطابق شرایط اولیه محصول به همراه فاکتور به خودرو جنوب بازگردانده شود.
لازم به ذکر است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری ، پس از دریافت کالا توسط خودرو جنوب ، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش کنترل و بررسی میشود و تنها در صورت تائید وجود نقص فنی ، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق میشود ، در غیر اینصورت کالا به آدرس مشتری (با هزینه مشتری – ارسال بصورت کرایه در مقصد) عودت خواهد شد.
نکات :
- مدت زمان بررسی و تست کالا توسط کارشناسان مربوطه ، پس از دریافت کالا توسط خودرو جنوب ، بین 24 تا 72 ساعت کاری خواهد بود.
- پس از تائید وجود نقص فنی توسط کارشناسان مربوطه ، درخواست تعویض کالا به انبار خودرو جنوب ارجاع داده خواهد شد و تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در آن زمان در انبار می باشد. در صورت موجود بودن کالا ، کالای جدید و تعویض شده به آدرس مشتری (با هزینه فروشگاه) ارسال خواهد شد.
- ملاک عمل و اقدام شرکت ، تنها نظر کارشناسان فنی واحد خدمات پس از فروش خودرو جنوب بوده و نظر سایر کارشناسان ، تعمیرکاران ، خریدار و … ملاک عمل نمی باشد.
- در صورتی که در زمان رسیدگی و طی مراحل تست و کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا ، موجودی کالا در انبار خودرو جنوب به اتمام برسد و امکان تعویض محصول با محصول جایگزین نباشد ، خودرو جنوب طبق قوانین می تواند این سفارش را بلا اثر و کنسل و مبلغ سفارش را به حساب مشتری واریز و عودت نماید.
- پس از کنسل شدن سفارش ، مبلغ فاکتور پرداختی با کسر هزینه های ارسال و بسته بندی ، طبق ضمانت بازگشت وجه به حساب مشتری واریز و عودت خواهد شد و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیشود.
- در صورتی که پس از بررسی کارشناسان خدمات پس از فروش خودرو جنوب ، کالا خارج از ضوابط مقرر و مندرج برای خودرو جنوب ارسال شده باشد یا کالا بدون ایراد تشخیص داده شود ، کالا به آدرس مشتری (با هزینه مشتری – ارسال بصورت کرایه در مقصد) عودت خواهد شد.
شرایط ابطال ضمانت
- خسارت های ناشی از حمل و نقل توسط شرکت های حمل و نقل شامل این ضمانت نمی باشد و کالا متعلق به مشتری می باشد.
- مخدوش یا باز شدن پلمپ محصولات و لیبل ها تحت هر عنوان و هر شرایطی این ضمانت را باطل میکند.
- مرجوعی سلیقه ای شامل این ضمانت نمی باشد.
- روغنی و کثیف شدن ، برچسب زدن ، نوشتن توضیحات ، آدرس ، مخدوش شدن ، پاره کردن یا هر مورد دیگر روی خود محصول ، کارتن ، پک و جعبه اصلی محصول ، عدم ارسال فاکتور ، امکان استفاده از ضمانت را از بین خواهد برد.
- این سرویس اشکال های فنی و ظاهری (باز کردن پلمپ قطعات خصوصا قطعات الکترونیکی و برقی و اقدام به دستکاری ، سرویس یا تعمیر توسط مشتری یا تعمیرکار (ماهر یا غیر ماهر) ، نوسانات برق و وجود مشکل برقی در سیم کشی خودرو ، نوسانات قطع و وصل در حین روشن شدن دستگاه ها الکترونیکی ، تغییر شکل ، زنگ زدگی ، تماس با مایعات و رطوبت ، خراشیدگی ، شکستگی ، خط و خش ، حمل و نقل غیر اصولی ، کاربرد غیر معمول ، نگهداری و استفاده ناصحیح و موارد همانند) که در اثر استفاده نادرست مشتری از کالا ایجاد شود ، را شامل نمی شود.
- نصب قطعات و استفاده از آن ها روی سایر خودرو ها (حتی مشابه) ، این ضمانت را بلا اثر می کند.
واحد خدمات پس از فروش
مشتری گرامی در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی بیشتر می توانید با ما در ارتباط باشید.
ساعت پاسخگویی : 8 الی 18 روزهای غیرتعطیل
واحد خدمات پس از فروش : 2589 590 917 98+