خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش

آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان همواره از الویت‏‌های خودرو جنوب بوده و هست و خودرو جنوب در این راستا می‏‌کوشد تا کلیه سفارشات در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتریان خود برسد. با این وجود ممکن است مشتریان پس از خرید ، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است که به شرح زیر می باشد :

 

  • ضمانت تست 7 روز محصولات
  • ضمانت تعویض محصولات
  • ضمانت مرجوعی و انصراف از خرید
  • ضمانت بازگشت وجه
  • خسارت در حمل و نقل

نکات

 

  • شرایط خدمات پس از فروش (ضمانت مهلت تست ، تعویض یا مرجوعی و انصراف از خرید) در قسمت توضیحات هر کالا در اپلیکیشن و وب سایت فروشگاه درج شده است و تنها مطابق با آن ضمانت به شما ارائه خواهد شد.
  • در صورت ذکر کلمه (ندارد) در بخش توضیحات کالا ، بدین معناست که خودرو جنوب هیچ گونه ضمانتی برای آن محصول ندارد و مشتری با آگاهی کامل نسبت به شرایط و قوانین فروشگاه ، اقدام به ثبت سفارش و خرید محصولات می کند و حق هیچ گونه ادعایی نسبت به خودرو جنوب را نخواهند داشت.
  • ضمانت های فوق تنها نسبت به مشخصات خودروی شما (شماره شاسی ، تصاویر خودرو ، شماره فنی یا تصاویر قطعات) که در هنگام عضویت در خودرو جنوب ارسال کرده اید ، قابل استفاده می باشد.
  • در صورت خرید محصولات به اسرار مشتری که از لحاظ شماره فنی با شماره شاسی خودروی خود تطابق نداشته باشند (بطور مثال قطعات فیس لیفت و مدل بالاتر / تبدیل خودرو های سفارش خلیج و اروپا به خودرو های سفارش آمریکا یا بالعکس / رینگ چرخ خودرویی دیگر و عدم تطابق جا پیچ ها یا گیر کردن رینگ در گلگیر بدلیل تفاوت سایز و ...) هیچ گونه خدمات پس از فروشی برای اینگونه سفارشات توسط خودرو جنوب ارائه نخواهد شد.
  • در صورتی که کالا دارای تخفیف باشد یا بواسطه کد تخفیف از قیمت اصلی آن کسر شود ، حتی در صورتی که کالا دارای خدمات پس از فروش باشد ، این سرویس ها برای محصول مذکور بلا اثر خواهند شد.
  • کالاهایی که توسط خودرو جنوب با برچسب کالای دارای نقص به فروش می رسد (کالاهایی که حین واردات توسط خودرو جنوب به ایران دچار آسیب هایی از جمله ترک ، لپ پریدگی ، رنگ پریدگی و ... می شوند.) و طبیعتا قیمت آن پائین تر از کالای بدون نقص و آکبند می باشد ، اینگونه کالا ها نیز بدلیل دریافت و مشاهده تصاویر واقعی آن قبل از خرید توسط مشتری ، فاقد هرگونه خدمات پس از فروش می باشند و مشتری با آگاهی کامل نسبت به این موضوع اقدام به ثبت سفارش و خرید می نماید.
  • کارت هدیه : بدلیل ماهیت متفاوت کارت هدیه ، خرید آن مشمول هیچ کدام یک از موارد درج شده در این صفحه نمی شود و پس از خرید ، تحت هیچ عنوان قابل مرجوع و کنسل کردن نمی باشد و مشتری تنها می تواند مطابق میزان موجودی کارت هدیه خود از محصولات فروشگاه خرید نماید.
  • آسیب های فیزیکی و خسارت در حمل و نقل دارای شرایط و قوانین مختص خود بوده و بدلیل بیمه بودن کلیه سفارشات ارسالی توسط شرکت های واسط حمل و نقل ، کلیه خسارات روندگی و شکستگی حین حمل و نقل ، بر عهده شرکت مذکور یا مشتری می باشد و شامل استفاده از هیچ کدام از خدمات پس از فروش (ضمانت مهلت تست ، تعویض یا مرجوعی) نمی شود. (جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.)

در صورتی که آدرس مشتری در محدوده شهری و خدمات شرکت مذکور نباشد ، میتوانید سفارش خود را با مراجعه حضوری از شعبه آن شرکت تحویل بگیرد و یا با شرایط توافقی اقدام کنید.

برای دریافت سفارش های ارسالی از طریق باربری و اتوبوسرانی ، مشتری بایستی به صورت حضوری به انبار مربوطه مراجعه و با ارائه کارت ملی خود ، سفارش را تحویل بگیرد و یا با شرایط توافقی اقدام کند.

ارتباط با ما

در صورت وجود هرگونه سوال یا نیاز به راهنمایی می توانید با ما در ارتباط باشید.